Avatar billede husar Nybegynder
29. juni 2001 - 13:17 Der er 8 kommentarer

Læsning af XML dokument fra explorer på Mac\'en

Jeg kan ikke få min Explorer 5.0 til at læse et XML dokument vha et ActiveXObject. Jeg forsøger at bruge msxml, men det lader ikke til at funke.

Er der nogen der har en idé til hvordan jeg kan læse et simpelt xml document vha min Explorer på Mac\'en ?
Avatar billede geeeet Nybegynder
29. juni 2001 - 13:26 #1
Ved ikke med xml og mac, men jeg ved at der ikke er active x på mac ihvertfald...

/Geeeet
Avatar billede husar Nybegynder
29. juni 2001 - 15:02 #2
Okay... Har du et andet alternativ der kan læse XML fra browseren ?
Avatar billede getalife Nybegynder
29. juni 2001 - 15:13 #3
Avatar billede husar Nybegynder
29. juni 2001 - 15:53 #4
Det er en udemærket oversigt som du har lavet, den løser dog ikke mit problem med at kunne læse XML\'en. Det fremgår iøvrigt af oversigten at xml er delvist supporteret på mac i IE5, men hvordan kan jeg ikke se.
Avatar billede getalife Nybegynder
29. juni 2001 - 16:40 #5
Der står en masse på google.com, kig evt der.
Avatar billede husar Nybegynder
29. juni 2001 - 22:45 #6
Jeg har været inde og lure på google - som er en fantastisk søgemaskine, jeg er dog endnu ikke blevet meget klogere, men tak for hjælpen :-]

Avatar billede tobias_cool Nybegynder
30. december 2001 - 19:49 #7
<xml src=\"vcube.xml\" id=\"vcube\" onreadystatechange=\"fnStartInit();\" ></xml>
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
30. december 2001 - 19:52 #8
<xml src=\"fil.xml\" id=\"xmlFil\"></xml>

Fandt det her
http://www.gersolutions.com/vml/how_to_use.html