Avatar billede joburg Nybegynder
11. december 2008 - 22:28 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Parallel port til ny PC

Hej

Jeg har lige fået denne nye stationære PC:

http://www.medion.de/ms/aldi/md8393/dk/noflash.html.

Jeg har allerede to gamle printere (en Laser og en blæk) til parallel port, som jeg tidligere har brugt på parallelporten på min gamle PC. Laserprinteren kan tilsyneladende bruge et seriel kabel, men det optimale var vel om jeg for meget få penge (det må jo ikke kunne konkurrere med at købe en ny printer) kunne købe en parallel port til min nye PC - kan man det? - Og kom I givet fald gerne med link til en anbefalet god og billig løsning på Edbpriser.
Avatar billede perj Nybegynder
11. december 2008 - 22:45 #1
Avatar billede hmortensen Nybegynder
12. december 2008 - 00:06 #2
Avatar billede joburg Nybegynder
12. december 2008 - 21:19 #3
Tak for to gode alternativer! :-)
Avatar billede joburg Nybegynder
12. december 2008 - 21:23 #4
Hmmm - forsøger at give point. Kan kun give til mig selv...
Avatar billede joburg Nybegynder
12. december 2008 - 21:27 #5
Jeg ville give jer 60 point hver, så jeg satte 60 point ekstra på og ville så svare, men "joburg" foreslås til accept, men kan ikke ændres.
Avatar billede joburg Nybegynder
12. december 2008 - 21:33 #6
Så vidt jeg kan se, skal I angive jeres svar som "Svar" og ikke "Kommentar" for at jeg kan give point. Jeg vil forsøge om jeg kan give point til jer begge.
Avatar billede perj Nybegynder
12. december 2008 - 23:01 #7
.
Avatar billede perj Nybegynder
12. december 2008 - 23:01 #8
.
Avatar billede joburg Nybegynder
12. december 2008 - 23:32 #9
Tak for svaret, perj
Avatar billede joburg Nybegynder
12. december 2008 - 23:37 #10
Nå, så fik du vist alle point'ene, perj. Hvad med dig, hmortejnsen? Hvordan gør man hvis man vil dele pointene? Kan man ikke det? Skal jeg lave et ekstra spørgsmål til dig så?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
13. december 2008 - 10:09 #11
For at uddele point til flere, skal alle først oprette et svar, derefter kan du så markere flere svar til godkendelse.
Avatar billede joburg Nybegynder
13. december 2008 - 13:23 #12
Hej hmortensen.

Jeg har oprettet http://www.eksperten.dk/spm/856344 til dig.

Hvis jeg nu ville have givet jer 60 point hver og spørgsmålet var til 60 point, skulle jeg så have forhøjet spørgsmålet pointtal eller kunne jeg blot have gjort det når jeg accepterede svarene?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
13. december 2008 - 22:45 #13
Hvis et spørgsmål er sat til 60, vil der være 60 at dele ud af.

Hvis der er to svar der accepteres, vil der være 30 til hver.

Kan også fordeles uligeligt.