Avatar billede joburg Nybegynder
11. december 2008 - 22:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Driver til Vista for Trust 320 SpaceCam (Webcam)

Hej

Jeg har lige fået ny PC og mangler en driver til Vista til mit gamle webcam Trust 320 SpaceCam, som jeg tidligere brugte på XP:

http://www.trust.com/products/product_detail.aspx?item=13178

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede joburg Nybegynder
18. december 2008 - 08:42 #1
Den her er åbenbart svær, så nu er der flere point på...
Avatar billede joburg Nybegynder
30. december 2008 - 14:39 #2
Det kunne tyde på at jeg er nødt til at købe et helt nyt webcam bare fordi jeg har fået Vista...
Avatar billede joburg Nybegynder
10. januar 2009 - 15:47 #3
Nå, jeg lukker spørgsmålet - har desværre købt et nyt kamera, men sig gerne til hvis en driver skulle dukke op.