Avatar billede buzz_dk Nybegynder
11. december 2008 - 13:25 Der er 1 kommentar

Grafikkort driver

jeg her en ældre bærebar amitech freenote 5005, hvor på jeg har installeret vista. men jeg kan ikke finde ud af hvilket grafikkort som sidder i. selve vistaen finder bare et standard vga kort. der er ikke den store hjælp at hente fra amitech...
Avatar billede sr23 Nybegynder
16. januar 2009 - 13:11 #1
Aner ikke hvad det hedder i Vista, men prøv at se i hvad XP kalder kontrolpanel/system/hardware/enhedshåndtering/skærmkort, der skulle indstallerede være anført.

Eller hent ccleaner fra ccleaner.com - det viser også grafikkort.