Avatar billede mrwheel Nybegynder
10. december 2008 - 23:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Web basseret kalender

Hej

Jeg forsøger at få lavet en Out of Office kalender til nogle kollegaer men jeg kan ikke lige få det til at virke, det ligger på www.av-kalender.dk Programmet jeg har installeret er http://www.k5n.us/webcalendar.php

For mig ser det ud til der er i fejl i nogle filer....

MEN så var det jeg kom til at tænke på om der ikke findes et andet program, som der skal være web baseret og det skal kunne klare op til 7 kollegaer.

NOTE: Jeg har fået at vide at GoogleKalender kan hackes, derfor skal det ligge på selvstændigt domæne, hvor man kan sikre siden med en htaccess fil.
Avatar billede olebole Juniormester
11. december 2008 - 10:40 #1
<ole>

Hvis den ikke må kunne hackes, skal du undgå at lægge den på nettet - eller på et netværk, hvor en eller flere PC'er har forbindelse til WWW.

Alt på WWW kan hackes, og odds for at du får lavet noget, der er endnu mere usikkert end Google's kalender er overvældende gigantiske!  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede mrwheel Nybegynder
18. august 2010 - 18:47 #2
Det viste sig at de godt kunne tænke sig en fælles kalender men at der pt. ikke var brug for det.