Avatar billede schuminator Nybegynder
10. december 2008 - 22:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Word fil er tom

Jeg har skrevet et word dokument og gemt det. Efterfølgende har min kone åbnet det og læst det, men næste gang jeg åbnede det bestod det bare af en tom side? Hvor er teksten blevet af? .doc filen er på 20 kB. Har prøvet alt muligt, også at søge efter .tmp filer. Finder en fil der hedder fbc49.tmp der er fra omkring det tidspunkt på 135 kB, men det er bare volapyk det der står i den.
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede jkrons Professor
10. december 2008 - 22:58 #1
Starte forfra :-(

Din kone har formodentlig ved en fejl - enten fået slettet teksten og så gemt, eller gemt et tom dokument med dit dokuments navn.

Hvis der en tmp. fil, der "indeholder din tekst, skal den typisk hedde noget med ~wrl???.tpm eller noget hvor spørgsmålstegnene står for et nummer. Filen vil, hvis den eksisterer, typisk være gemt som en skjult fil, så du skal huske at søge i skjulte filer også.
Avatar billede schuminator Nybegynder
10. december 2008 - 23:52 #2
Søgte efter ~wrl*.* men fandt ikke en eneste fil. (søgte også i skjulte filer)
Avatar billede jkrons Professor
11. december 2008 - 00:57 #3
Så er der nok kun skrivearbejde tilbage. Sorry!
Avatar billede schuminator Nybegynder
11. december 2008 - 02:03 #4
Øv, men tak alligevel.......
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. december 2008 - 08:37 #5
Du kan jo lægge begge filer du har fundet ud - det er da muligt at et recoveryværktøj kan finde noget alligevel...