Avatar billede dille8520 Nybegynder
10. december 2008 - 08:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

adgangskode til windows

hey. har lavet en adgangskode på min com. og nu har jeg self glemt den som den spade jeg er. kan man på nogen måde nustille den adgangskode så jeg kan komme ind i windows igen ? :( ellers er min com jo lige til at kyle i havnen.. på forhånd tak
Avatar billede peet-49 Novice
10. december 2008 - 09:00 #1
Tryk F8 under opstart, vælg fejlsikret tilstand, log på som administrator, gå i brugerkonto i kontrolpanel, åben din bruger, tryk uden adgangskode, genstart.
Avatar billede dille8520 Nybegynder
10. december 2008 - 09:20 #2
hey iog tak for den hurtige respons. jeg prøvede det du foreslog. men den vil ikk lukke mig ind i windows . jeg har en adminstrater konto og en gæst konto. og kunne ikk komme på nogen af dem i fejlsikret tilstand.. og hvordan logger jeg på som adminstrator når det er adminstrator koden jeg har glemt '? kan det lade sig gøre ?
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2008 - 09:22 #3
Avatar billede dille8520 Nybegynder
10. december 2008 - 09:30 #5
det skal lige siges jeg har vista. :( de links henvender sig vist kun til xp så vidt jeg kan se.
Avatar billede tiger_dk Mester
10. december 2008 - 11:58 #7
Avatar billede spsen Nybegynder
10. december 2008 - 15:47 #8
Du skulle også gerne kunne finde en disk inde på http://ntbootdisk.com/, den skal du starte op, så kan den nulstille koden. Mener der er en til Vista, havde ikke tid til at lede. Hvis du ikke kan finde den, så skal jeg nok poste linket senere.
Avatar billede dille8520 Nybegynder
10. december 2008 - 17:02 #9
jeg må indrømme jeg fatter minus af det der står på de link,, ;( har sat og læst og læst på det for at se om jeg ikk fattede det ved at læse det flere gange.. jeg blir vel nok nød til at fomatere lortet så desværre. tak for alle jeres respons. sætter jeg stor pris på..
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2008 - 17:35 #11
Jeg har da lidt svært ved at tro på at du ikke fatter http://www.helgec.dk/password.html hvad er det du ikke forstår??