Avatar billede emilhauge Nybegynder
09. december 2008 - 21:19 Der er 6 kommentarer

Kan ikke starte Packard Bell - EasyNote op

Jeg har en bærbar P. Bell. Pludselig kan jeg ikke tænde for den. den viser blot blå/grå skærm - den starter ikke windows op - den gør ingenting overhovedet. der er stadig garanti på den - hvad gør jeg. Kan man lægge noget over på en ekstern uden at skille maskinen ad - og uden at miste rettigheden til garanti
Er der en venlig sjæl der har nogle forslag?
Emil Hauge
Avatar billede corleonedk Nybegynder
10. december 2008 - 01:58 #1
Der nok ikke andet at gøre end at benytte garantien,og sende den til reparation.Hvis du begynder at åbne den og pille hardisk ud,bryder du sikkert garantien..
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2008 - 02:32 #2
Du kan evt. prøve om du kan starte den i fejlsikret tilstand først:
http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/f9c50a72-04ec-4088-9fd4-a4f979eef5a71030.mspx

Så kan du måske hente data ud, inden du sender den til rep.
Avatar billede emilhauge Nybegynder
10. december 2008 - 11:46 #3
er der ingen løsnign unden reperation ?
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2008 - 14:15 #4
Kan den starte i fejlsikret?
Avatar billede emilhauge Nybegynder
14. december 2008 - 11:07 #5
Nej, den kan ikke starte i fejlsikret tilstand
Avatar billede vejmand Juniormester
14. december 2008 - 11:26 #6
Så ville jeg ikke tøve med at benytte garantien....