Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
09. december 2008 - 02:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

get2net mailadresse - på hvis nåde?

For mange år siden (1996 eller 97) tilmeldte jeg mig Tele2 og købte internet hos dem, get2net. Jeg oprettede mig en emailadresse og lavede også en familieemailadresse. Den bruger mine forældre den dag i dag. De har haft Stofa en del år efterhånden. Men hvem holder liv i get2net serveren er det cybercity? Og har der været nogle udmeldinger om hvad de vil gøre ved alle de snyltere der er :)
Altså, get2net.dk hvem kører det og bliver det bare ved?
Avatar billede nidyahou Praktikant
09. december 2008 - 08:52 #1
de skal se at få sig en ny mail. Mailen kan blive lukket med 30-dages varsel, og det bliver den hvis det bliver opdaget
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
11. december 2008 - 23:54 #2
Det er Cybercity der driver den ja, normen har tidligere været at hvis man ikke henvender sig for at få support til den så får den lov at leve, om det stadig er sådan ved jeg ikke...
Avatar billede nidyahou Praktikant
12. december 2008 - 09:56 #3
for ca. 1 år siden migrerede tele2 deres mails over på en ny server. Det resulterede i at mange inaktive mails (dvs. mails tilknyttet abbonnomenter som ikke betalte mere) ikke blev rykket emd over, og ikke blev genåbnet når folk tog kontakt.
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
15. december 2008 - 17:43 #4
Tak for hjælpen begge to.

nidyahou: Med opdaget ved jeg ikke om du mener noget andet end jeg forstår ved det ord.
Det er ikke noget skjult eller fordækt ved en mailklient der kontakter deres mailserver. Så det er jo synligt for næsen af dem.
Men selvfølgelig hvis du mener at deres systemer ikke er kørt sammen og de derfor ikke kan se at det er en ikke-betalende kunde der bruger deres server så har du en pointe.

michaelkjaersgaard: Havde også hørt den der med at hvis man ønskede hjælp så nedlagde de kontoen. Håbede bare at en eller anden sad med noget insider-viden. Vil jo ikke ringe og spørge og så kontoen blev lukket p.g.a. jeg spurgte om de ville holde den åben :-)
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
04. januar 2009 - 19:24 #5
nidyahou: Så vidt jeg ved var det kun mailadresser hvor der ikke havde været foretaget login i 6 mdr. (mener jeg det var) som blev nedlagt, mig bekendt blev der ikke foretaget validering af hvorvidt det fortsat var en aktiv (betalende) kunde
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
10. september 2010 - 09:49 #6
Lukker her.
De kører stadig med den mail-adresse...
Hvis nogen føler sig snydt for point så skriv.