Avatar billede mjlb Nybegynder
08. december 2008 - 15:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Formular spam

Jeg prøver at afhjælpe et website som bliver bombarderet med formular spam. Jeg har slettet den gamle formular side og lavet en ny med simpel spam-sikring. Men mandens email bliver stadig spammet fra den gamle formular selvom den ikke eksisterer på serveren mere??? Hvordan kan man stoppe dette?

De er sq tricky de spambotter hehe ;)

Men kunne være rart hvis nogen herinde har forstand på formular spam og kan fortælle mig lidt om hvordan tingene hænger sammen.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
08. december 2008 - 18:23 #1
Har e-mailadressen været offentliggjort på siden eller i en JavaScript-kode på siden?
Avatar billede mjlb Nybegynder
09. december 2008 - 11:07 #2
Ja det mener jeg.. men det ser ud til at problemet er løst nu. Jeg fandt en fil der sluttede med .pl som jeg vidste havde noget med den gamle formular at gøre. Efter den blev slettet fra serveren er der ikke kommet mere spam.