Avatar billede fjorbak Seniormester
05. december 2008 - 22:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min ost. fil er ødelagt

Hej gutter min ost fil er ødelagt og jeg har kørt svanpest.exe uden resultat hvad gør jeg

hilsen jan
Avatar billede Jensen DK Novice
06. december 2008 - 07:46 #1
Har du gjort som er beskrevet her.  http://support.microsoft.com/kb/287497/da
Hvis ja så bliver du nok nød til at geninstallere din Office pakke.
Avatar billede fjorbak Seniormester
07. december 2008 - 20:16 #2
Jeg har selvfølgelig prøvet den anviste ide, men jeg har ladet mig fortælle at ost. filen er en midlertidig fil som kan slettes, men jeg regner med at nogen ved noget mere om det.

Jan
Avatar billede fjorbak Seniormester
16. december 2008 - 14:07 #3
Hvad skete der så med den OST. fil, tja efter nøje gennemgang af diverse sider og megen teknisk snak er det en fil som oprettes fra serveren.

Jeg gjorde følgende fandt biblioteket med OST filen, og efter at have kørt forskellige værktøjer, blev jeg træt af det og slttede filen og vupti nu blev en ny oprettet fra serveren, det tog godt nok nogen tid da den oprettede alt også min sortering af mine mapper selv min kalender virkede igen.

Jan
Avatar billede Jensen DK Novice
17. december 2008 - 07:42 #4
Det havde du også opnået hvis du havde geninstalleret Office pakken.
Avatar billede fjorbak Seniormester
17. december 2008 - 12:11 #5
Muligvis men det er da hurtigere at slette filen end installere hele pakken ;-)
Avatar billede Jensen DK Novice
17. december 2008 - 12:50 #6
Hvor lang tid gik der med at finde ud af at slette filen? Hos mig tager det 15 minutter at geninstallere Office pakken.
Avatar billede thezimzter Nybegynder
01. august 2011 - 09:23 #7
Har lige haft fornøjelsen af samme udfodrinding - slettede .ost og så spillede alt. Den står naturligvis og opdaterer sig i baggrunden, men vigtigst er - man kunne igen benytte outlook. Jeg havde til info en 2007 udgave.