Avatar billede qubix Nybegynder
05. december 2008 - 16:10 Der er 2 kommentarer

Network Attached Storeage

Har siddet og kigget på en Drobo, som en god løsning til min voksende mængde af data, problemet er blot at denne har USB 2.0 og FireWire 800, hvor jeg søger NAS. Så egentlig søger jeg hjælp til at finde et produkt a'la Drobe, som tillader let opgraderig af lagerplads, men som kan sluttes til min Mac via et netværkskabel.

Jeg håber, der nogen, der kan være behjælpelig med inspiration eller gode link?
Avatar billede snabeljan Nybegynder
17. december 2008 - 13:19 #1
www.synology.com

prøv bare at søge her på eksperten - der er et klart overtal af folk der køber denne. Den er rigtig god :)

jeg bruger den selv - både til mac og windows

Held og lykke med projektet...
Avatar billede snabeljan Nybegynder
11. januar 2009 - 10:00 #2
Og Drobo har da forresten også en NAS lignende funktion med DroboShare :)

Har du fundet ud af hvad du gør?