Avatar billede lucas2000 Novice
04. december 2008 - 23:18 Der er 9 kommentarer

Hvor i alverden køber man lommelygtepære ?

Nu har jeg været i samtlige byggemarkeder i Aalborg og der er ingen der har de små latterlige pære ?

lol

Nogen der har et forslag ?
Avatar billede kalp Novice
04. december 2008 - 23:27 #1
Har du prøvet Silvan?
afhængig af hvilken type så kan en tank også have dem!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. december 2008 - 08:26 #2
Hvilken type er det?

Tiden for de små glødetrådspærer er nok ved at rinde ud, så de kan være svære at finde.

Maglite-pærer kan købes gennem www.spejdersport.dk og typisk andre sportsforretninger.

Men ellers skal du nok helt ud og finde en elektronikforretning: http://www.brinck.dk/paere.asp
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. december 2008 - 08:28 #3
Nåfor.... - jeg havde ikke set at Brinck åbenbart er ved at skifte salgsside - ovenstående er ikke gældende, det er denne :http://www.elextra.dk/main.aspx?page=articlelist&gid=2312&gidlevel=0
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. december 2008 - 08:30 #4
Den fulde side findes selvfølgelig på http://www.elextra.dk/
Avatar billede lucas2000 Novice
05. december 2008 - 10:21 #5
Ja det er jo led det meste :/ men min lygte er en med sådan en pære man bare stikker ned i fatningen :)
Avatar billede titanic Nybegynder
05. december 2008 - 11:40 #6
Hvad med hos en Cykelsmed..
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. december 2008 - 15:05 #7
Jammen så tror jeg du finder den på det link, jeg lagde... - de har flere forskellige (afhængig af hvor mange volt den er på)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2008 - 20:15 #8
Gå til en cykelhandler, han har. Har selv sådan en lygte og har skiftet pære 3 gange på 5 år.
Så titanic har ret.
Avatar billede lucas2000 Novice
19. januar 2009 - 16:43 #9
Jeg har ikke kunne finde netop den pære jeg skal bruge, men tak for de forskellige forslag :)

Andre en titanic der vil have andel i det store point sus ?
..griner ..