Avatar billede jmp.dk Nybegynder
04. december 2008 - 19:53 Der er 8 kommentarer

computeren fryser

Fra den ene dag til den anden, begyndte min computer at fryse midt under boot af windows XP. (skarmen gaar i sort, ingen lys i keyboarded , men musen lyser og jeg ka hoere computeren koerer)
Jeg var i stand til at starte computeren i windows safe mode, saa jeg troede foerst det var et problem med min XP installation, og jeg formaterede harddisken og forsoegte at geninstallere xp. men nu goer den det samme midt igennem installationen, saa jeg begynder at taenke det kan vaere en hardware fejl.

Nogle gode raad til hvordan jeg finder ud af hvad der er galt?

Mvh
Jonas
Avatar billede off-line Nybegynder
04. december 2008 - 20:37 #1
Hvis du vil have hjælp, er det i alt fald en fejl, at du foruden dette spørgsmål,
har 19 du ikke har lukket.
Avatar billede ice-shack Nybegynder
04. december 2008 - 22:47 #3
hey, jeg har haft nogen alla det samme, jeg lavede nogle memtest http://www.memtest.org/ (det tester selføgelig dine RAM) jeg fandt at der var en fejl på dem.
Avatar billede jmp.dk Nybegynder
05. december 2008 - 22:21 #4
jasveg og Karise_larry, hvis i brugte mere tid paa at svare paa spoergsmaal og mindre tid paa at lege politi betjente tror jeg alle vil blive bedre tjent.

Ice-Shack tak for hjelpen, memory test var uden fejl, saa jeg er komplet paa bar bund.
Avatar billede off-line Nybegynder
05. december 2008 - 23:02 #5
Du har åbenbart ikke fattet hvad det drejer sig om. Jeg vil simpelhen ikke bruge
min tid på en bruger, som ikke engang viser de som forsøger at hjælpe, så megen
respekst, at han/hun i det mindste gider lukke sine spørgsmål.
Hvis DU kan fatte det, og gøre noget ved det, er jeg sikker på, at alle vil blive
bedre tjent.
Avatar billede off-line Nybegynder
05. december 2008 - 23:04 #6
respekst=respekt.
Avatar billede ice-shack Nybegynder
06. december 2008 - 10:53 #7
hmm, har du en ide om du har været udsat for en virus?
har du evt andre RAM du midler tidigt kunne sætte i mens du installere windows
bliver de RAM sticks du har i nu meget varme?
Avatar billede jmp.dk Nybegynder
16. april 2009 - 15:11 #8
Den ryer i containeren, tak for hjaelpen Ice-shack

Du faar point hvis du svarer.