Avatar billede dizox Nybegynder
04. december 2008 - 17:14 Der er 6 kommentarer

Hjælp med min Audio Driver til min Amilo bærbar

Hej allesammen..
Jeg sidder her med et lille problem med min bærbar...
Det er en lidt gammel model. men det er en Fujitsu Siemens...
Har så søgt inde på deres hjemmeside og ja kan godt finde driverne til den.. Men problemet er så når jeg installer Audio driverne så siger den stadig at der mangler lyd driver..
det er en Amilo M6450G...
Håber der er nogle der kan hjælpe mig med at finde driver til den..

Kører med Windows XP Pro.

Det er en Realtek ALC880 driver der står jeg skal hente men kan ikke rigtig få det til at funkere..

sætter stor pris på jeres hjælp

Out @ Dizox
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2008 - 20:43 #1
Har du installeret Chipset driveren først ?
Avatar billede dizox Nybegynder
07. december 2008 - 14:26 #2
ja jeg har:)
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2008 - 14:46 #3
Hvordan installere du audio driveren, når du har hentet den, pakker du den ud, går ind i mappen, og kører setup filen ?
Avatar billede dizox Nybegynder
07. december 2008 - 22:09 #4
Jep:)
Avatar billede heinoma Nybegynder
10. februar 2009 - 19:18 #5
Hej dizos

har den samme computer som dig!

og har lige geninstalleret windows, så mangler alle drivers og utility! for har mistet cden!

kan du ikke ligge et link hvor du har downloadet skærmkortet osv.

håber du kan hjælpe!!

Hilsen Dennis
Avatar billede dizox Nybegynder
12. februar 2009 - 13:21 #6
*Heinoma
har hentet den fra Fujitso Siemens hjemmeside og så skal du bar indtaste nr og det :=)