Avatar billede Holme Nybegynder
04. december 2008 - 16:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nulstille en HP IPAQ rx3700

Hejsa

Jeg har en HP IPAQ rx3700, som skal bruges af en anden kollega.
Før han får den vil jeg gerne have den fuldstændig nulstillet så der ikke er noget på den fra mig.

I manualen er der et afsnit der hedder "How do i restore my HP iPAQ default settings an erase all my data" Perform a Hard "Full" reset.

Problemet er bare, at de billeder der beskriver fremgangsmåden i manualen, er ikke en rx3700, så det kan ikke bruges.
Ret smart af HP ;)

Er der lidt hjælp at finde herinde?

-Lars
Avatar billede leifleif Nybegynder
04. december 2008 - 17:24 #1
Pil batteriet ud og lad den ligge et par dage. Så mister det lille batteri inden i også strømmen og alt er resat.
mvh/leif b.
Avatar billede Holme Nybegynder
04. december 2008 - 17:50 #2
Jeg prøver
Men kan det godt passe at der ikke er en nemmere løsning?

-Lars
Avatar billede leifleif Nybegynder
04. december 2008 - 18:01 #3
Hej Lars
Jo det er der sikkert. På min 2210 skal jeg holde de to yderste knapper inde, mens jeg holder plastpennen i hullet på bagsiden i nogle sekunder, men det er jo ikke sikkert det gælder for din udgave. Har du set efter om ikke HP har den rigtige manual på deres hjemmeside.

mvh/leif b.
Avatar billede Holme Nybegynder
04. december 2008 - 18:16 #4
Hej igen

Efter 3 omstillinger var der endelig en HP supporter der kunne hjælpe
Spørgsmålet er lukket.

Ellers tak for hjælpen Leif

-Lars
Avatar billede leifleif Nybegynder
04. december 2008 - 18:46 #5
Ok, tak
leif b.