Avatar billede rosenvold Nybegynder
03. december 2008 - 16:42 Der er 2 løsninger

Lille tilpasning af fakturalayout i C5

Hej.
Jeg ved godt, det er svært. Jeg har "bikset" med det først. Men det er dog altid lykkedes at ændret mit fakturalayut i C5.
Lige nu skal mit "debitoradressefelt rykkes 4-5 linier OP på layoutet sammen med overskrifterne (varenr. tekst antal pris og beløb), som jo står lidt længere nede. Jeg ønsker samtidig at totallinien bliver hvor den allerede er, så jeg får nogle flere linier til rådighed til varenumre.
Jeg er godt klar over, at jeg skal gå ind som supervisor - men det kan jeg ikke engang få til at fungere. Jeg har min C5-løsning liggende på en hosted office løsning hos Scannet.dk.  Gode ideer ?? Hvis ikke jeg selv kan ordne det modtager jeg meget gerne henvisninger til hvem der kan gøre det - og meget gerne for rimelige penge ;-)  Håber på hjælp.
Avatar billede mre Nybegynder
03. december 2008 - 20:00 #1
For at rette fakturalayout, skal du starte C5 i console versionen - kan du det.
Derefter Generelt -> Tilpasning -> Udviklingsmenu -> Rep -> Ret.

Der kan du vælge den rapport du ønsker at rette.

Med venlig hilsen

Michael
Avatar billede mariaf Juniormester
04. december 2008 - 20:19 #2
Hvis jeg var dig, så ville jeg få min forhandler til at gøre det. Det bør ikke tage mere end 1 time, og kan du får ham på udefra, så sparer du kørslen. - og skal heller ikke betale for en hel time