Avatar billede klauspind Nybegynder
03. december 2008 - 08:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Eksternt grafikkort

Jeg ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig med et problem. Jeg skal bruge et nyt grafikkort til min bærbare pc. Der er et onboard kort i, men det er i stykker. Har tænkt på om man kan få kort der kører gennem pc card porten eller usb. Ved godt man skal bruge en skærm så, men det er en acceptabel løsning.

mvh. Asbjørn

ps. Det er denne computer vi snakker om:
http://support.packardbell.com/dk/item/?sn=283101840236&g=1400
Avatar billede klauspind Nybegynder
03. december 2008 - 08:52 #2
har du nogen erfaring, har læst at man ikke kan se video med den løsning, uden det hakker.
Avatar billede off-line Nybegynder
03. december 2008 - 13:29 #3
peet-49 Der står."Dette produkt fungere som et ekstra grafikkort " Er du sikker på,
at det også kan fungere som det eneste grafikkort?
Avatar billede klauspind Nybegynder
03. december 2008 - 13:34 #4
jeg har købt det nu, prøver at se om det lykkes. Skal nok lige skrive hvad resultatet bliver. Er stadig åben for forslag hvis andre har en anden løsning.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2008 - 20:30 #5
http://www.fujitsu-siemens.com/home/products/notebooks/amilo_graphic_booster.html

Skulle også virke på andre mærker. Ved dog ikke hvor det købes...
Avatar billede klauspind Nybegynder
05. december 2008 - 12:02 #6
http://www.altomdata.dk/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=8674

John her skriver de at den desværre kun virker på deres egen amilo
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2008 - 20:26 #7
Øv...
Avatar billede klauspind Nybegynder
08. december 2008 - 15:39 #8
Har fået det ekstra "grafikkort" hjem. Det gør faktisk at billedet bliver vist korrekt. Det er dog ikke en rigtig holdbar løsning, da man ikke kan bruge den som primær skærm, det er altså enten ekstern (1 skrivebord fordelt på 2 skærme) eller mirror (2 skærme der viser det samme). Men gør da at jeg kan komme ind på computeren og få mine ting med over til en anden.
Avatar billede peet-49 Novice
08. december 2008 - 16:17 #9
Du skal ændre indstillinger for secondary skærm, nu har du kun et udvidet skrivebord.