Avatar billede djkassen Nybegynder
02. december 2008 - 14:00 Der er 6 kommentarer

Hvorfor Getmore er ringe?

Da jeg fik harddisken virkede den i et par dage, så ville den ikke hente eller loade data fra den.
Jeg sendte den ind og fik at vide at der ville gå 2 uger, her 4 uger efter ringede jeg til dem. Det eneste jeg fik at vide var at deres reparations afdeling ikke kunne lave den. Jeg spugte om en ny, men fik at vide at der ville gå max 2 uger. Jeg ville gerne have det på skrift men blev nægtet da hun sagde at det ville hun ikke hænges op på.
Når man skriver til service afdelingen får man et autogeneret svar og at de besvarer når de har tid og man ikke skal sende flere mails før de har svaret.
Nu ønsker jeg blot jeg havde valgt en der var et par kroner dyrere og bedre service.
Avatar billede darrich Novice
02. december 2008 - 15:26 #1
http://www.getmore.dk/

vælg i højre side... Er du utilfreds - skriv en mail til direktøren.
Avatar billede darrich Novice
02. december 2008 - 15:29 #2
Getmore er medlem af e-handelsfonden, så du kan også henvende dig der, hvis ovenstående ikke hjælper.
http://www.e-maerket.dk/sw106.asp
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2008 - 19:53 #3
Hvor lang tid har du undværet din harddisk?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
02. december 2008 - 22:15 #4
De er rent faktisk lige blevet grillet af DR´s Kontant magasin her til aften,og på bagrund af det vil E-handelsfonden afkræve nogle svar.Ellers vil deres mærke blive taget fra dem..Igen...
Deres direktør lovede ikke overraskende bod og bedring.
Det var Getmore.dk og Pixmania.com samt Jumbogo.com der stod for skud.
http://www.dr.dk/dr1/kontant

Genudsendes Iøvrigt Onsdag kl 12.10
Avatar billede Beach Mester
03. december 2008 - 03:15 #5
Avatar billede corleonedk Nybegynder
09. december 2008 - 16:37 #6