Avatar billede qzar Nybegynder
28. juni 2001 - 23:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Teledanmark-Hvad syntes i?

Hej eksperter....

Jeg har over et godt stykke tid haft mange problemer med teledanmark. Første negative oplevelse var da jeg ringede fordi at min nexexpress ikke virkede lige da jeg havde fået det. Jeg ringede ind og fortalte en \"supporter\" at det meldte den og den fejl. Så var det så der at han skulle have vist sine evner men nææ nej der blev stille jeg måtte først sige at jeg sådan set gerne ville have det til at virke. En anden dårlig oplevelse var da jeg skulle opsige mit netexpress samt min fastnet telefon. Jeg ringede ind og de sagde at de ville viderestille mig. Så blev jeg sq viderestillet til et sted hvor de ikke svarede. Så ringede jeg ind igen og snakkede med den samme som så sagde at han ville viderestille mig til et andet sted. Det gjorde han så og der hvor jeg blev viderestillet til sagde de at det var den første jeg skullle snakkke med......Sådan kørte det i en halv times tid. :-(
En tredje dårlige oplevelse var da jeg skulle ringe ind og høre hvad dato jeg fik mit pro@cces 1024 kbit. Der sagde de at det havde jeg aldrig bestilt osv osv så sagde jeg at jeg havde bestilt det for over 3 uger siden. Så sagde de at det var det rene lyv. Så måtte jeg til at hive mails frem jeg havde modtaget af dem da jeg snakkede med dem! Det er fandeme det sløveste jeg har set! Hvad har i af erfaring med dem?

-Jonas
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
28. juni 2001 - 23:13 #1
Når du ringer til dem, er det normalt så godt som umuligt at få fat i den rigtige. Derfor er det et godt trick hver gang du ringer at be om at tale med den overordnede/chefen. Han er normalt aldrig optaget, og de stiller sjældent spørgsmålstegn ved det, men sender dig bare videre til chefen, som så (forhåbentlig) kan få dig videre...
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. juni 2001 - 23:14 #2
Jeg har været heldig med dem. mit ADSL virkede upåklageligt fra første dag og de problemer der har været har helt været mine egne.
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2001 - 23:19 #3
Ja så dårlige, at jeg næsten ikke tør udtale mig her ;( de, ved ikke engang hvordan deres dueløsning er skuet sammen. De sætter firewall som lukker så godt, at man ikke kan pinge de maskiner, som skal på nettet via antenneforeninger. Andre udbydere kan have deres adsl linjer klar sommer 2000, TDC er først fået deres klar her i forået 2001. Når man hører herinde på eksperten, så er det hovedsalig TDC kunder som har problemer. De kan finde på at lukke en virksomheds netlinjer op til en weekend, så kunderne ikke kan serviceres i weekenden., sådan gentagende gange i flere måneder.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. juni 2001 - 23:22 #4
Jes_p - De burde sgu få multiplan fra sonofon. *GGG*

Som Jakoba har jeg også kun oplevet at det var min egen skyld/uvidenhed. De lovede kl 16 og prøvede 1 minut før, der virkede det ikke, men det gjorde det kl 16.00.
Avatar billede brian@diku Nybegynder
28. juni 2001 - 23:22 #5
regarding adsl,

de fatter ikke en bønner i support, men de levere den bedste forbindelse, end of story.
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. juni 2001 - 23:24 #6
Kan kun tilslutte mig det med deres omstilling - jeg har gået og overvejet hvorvidt de trykker f.eks # og så et tilfældig nummer.
Det er utrolig ueffektivt at man skal stilles om så mange gange, det spilder kundens tid, og det spilder supporternes tid... mon problemet er at omstillingsdamen (hende man får først) ikke ved tilstrækkeligt om de andre kompetance? Og så bare stiller kunde ned til den nærmeste afdeling som derefter kommer til at stå med problemet.

Men udover deres lidt specielle omstilling synes jeg at det fungere meget godt.
Avatar billede padde Nybegynder
28. juni 2001 - 23:42 #7
Jeg havde for et par måneder en længere diskution med en teleDk-telefondame om hvad og hvor meget  der skulle stå af tilmeldte navne og firma fra vores husstand i de hvide sider... efter et kvarter måtte jeg pænt, men bestemt spørge, hvem der skulle betale, og derfor også bestemme hvilke annoncer jeg ønskede, og blev så videstillet til en ny telefondame, der kunne fortage de ønskede ændringer... fantastisk oplevelse :)

... og har i selvstændige slagt mærke til deres smarte fakturatrick: Annoncer købt i henholdsvis de gule og de hvide sider bliver faktureret på hver sin side af 1. jan. - således, at når man sidder med sit regnskab, ser man ikke umiddelbart hvor stor en regning man har betalt - smart, ikke :)

- behøver jeg sige min mening om firmaet ;)
Avatar billede qzar Nybegynder
28. juni 2001 - 23:57 #8
Jeg glemte lige at sige at jeg kender en der har en stor stilling i et it firma og som handler meget med teledanmark! Da han så ringede for mig til chefen angående mit pro@cces var der lige pludselig bestilt og jeg ville få det hurtigst muligt osv osv osv!

-Jonas