Avatar billede leasy Nybegynder
01. december 2008 - 14:06 Der er 3 kommentarer

Hjælp til PhpBB3

Jeg benytter phpbb3 og har tilknyttet Canver-Portalen.
På Portalen kan man se nyeste "Topics", men jeg kunne godt tænke mig det var nyeste "Posts".
Altså bliver der skrevet i et gammelt indlæg, vil vi gerne have det til at stå som øverste indlæg under "seneste indlæg".

Er der en der kan hjælpe her?

siden hedder www.grillklubben.dk hvor "problemet" kan ses.

Vi bruger phpBB3 3.0.2 m. canver portal 1.2.2
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
02. december 2008 - 21:29 #1
Har du prøvet om nogen på http://www.phpbb2.dk kan hjælpe dig ???
Avatar billede leasy Nybegynder
03. december 2008 - 13:04 #2
Ja, vi har forsøgt på phpbb2.dk men desværre uden respons.
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
03. december 2008 - 21:00 #3
Der kan gå lidt tid på phpBB2.dk før nogen der kender svaret ser dit spørgmål (Husk er et bruger til bruger support forum) så giv lidt tid. Hvis du efter længere ttid stadigt ikke har fået svar så prøv at uddybe spørgsmålet lidt eller prøv igen.

Du kan også prøve på phpbb.com og se om nogen et det b2b forum der kan hjælpe dig

Canvar portalen er detsvære ikke min stærke side, og detsvære yder Alexis ikke support på sin portal ... (Normalt vil jeg anbefale board3.de som portal)