Avatar billede smasher1000 Nybegynder
01. december 2008 - 14:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Overførsel

Hej.

Jeg har en bærbar pc med alt mit musik i mp3 format. Dertil et fint lydanlæg i stuen. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en løsning hvor jeg kunne afspille musikken fra min bærbar på mit anlæg - via trådløs overførsel. Jeg kender ikke rigtig nogle produkter til dette formål, men jeg er sikker på de findes, enten via bluetooth, som er indbygget i min pc, eller en form for wlan.

Eks. en form for bluetooth modtager som jeg kan sætte i minijack IN stikket på mit anlæg og så forbinde til min pc.

Nogle erfaringer eller forslag?

Tak
Avatar billede smasher1000 Nybegynder
03. december 2008 - 12:20 #1
Ingen forslag?
Avatar billede smasher1000 Nybegynder
04. december 2008 - 09:32 #2
?
Avatar billede Beach Mester
04. december 2008 - 17:40 #3
Avatar billede Beach Mester
08. december 2008 - 00:51 #4
Der er også lige dukket en lille test op fra Creative på noget nyt grej her--->
http://www.tweak.dk/tests2.php?id=2491

//Beach
Avatar billede smasher1000 Nybegynder
11. december 2008 - 10:11 #5
Super!! Det var LIGE sådan noget jeg ledte efter beach!! (altså den fra Creative)
Tusind tak for at du gav dig tid til at melde tilbage i denne tråd efter dit "fund".

TAK! Læg endelig svar...
Mvh.
Peter
Avatar billede Beach Mester
12. december 2008 - 03:16 #6
Svar kommer her, altid dejligt når nogle bliver glade i den anden ende:-)

//Beach