Avatar billede dhc Nybegynder
01. december 2008 - 12:48 Der er 6 kommentarer

Macbook os X problem.

Jeg har fået en macbook, uden noget styresystem, Så vil gerne installer os X 10.4 "Tiger".

Men når jeg vil starte fra cd'en, kommer der ikke noget installering's vindue frem.
Kun en blå skærm med et farvet tandhjul.
Derefter går den bare i blå skærm med det der grå Loading tandhjul.

Nogle der kan hjælpe ???
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
02. december 2008 - 08:19 #1
Er din Tiger-version til Intel-maskiner? De dur enten til PPC eller Intel og de virker ikke i den forkerte maskine. Det bedste er nok at installere fra den CD som kom med maskinene...
Avatar billede dhc Nybegynder
02. december 2008 - 11:37 #2
Det er en intel macbook og jeg har de Cd'er som kom med maskinen.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
02. december 2008 - 14:30 #3
Holder du C nede mens den starter?
Avatar billede dhc Nybegynder
02. december 2008 - 23:01 #4
Ja det gør jeg :)
Avatar billede egonspock Seniormester
05. december 2008 - 22:20 #5
Har du prøvet at resette PRAM'en ved at holde æble-alt-p-r nede ved opstart og lade den bonge et par gange?
Avatar billede dhc Nybegynder
09. december 2008 - 02:48 #6
Ja det har jeg prøvet en del gange :) men uden held!