Avatar billede klauspind Nybegynder
30. november 2008 - 17:18 Der er 6 kommentarer

ekstern gafik kort

Hej
Jeg har en bærbar hvor grafik kortet er gået i stykker, det er en onboard grafikkort. Er det muligt at tilslutte et grafikkort uden at skifte hele bundkortet?
det nuværende grafikkort kan stadig vise billed dog med hvide streger på kyds og tværs, tænker at det er brændt sammen.
hvis svaret kræver mere info så bare skriv.

Mvh Klauspind
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. november 2008 - 17:19 #1
Er godt nok ikke noget jeg har hørt om :-/ men kigger da lige med
30. november 2008 - 17:23 #2
Tanke:
... er der extern VGA / DVI udgang på PC'en ?
Avatar billede klauspind Nybegynder
30. november 2008 - 17:52 #3
Der er en udgang, men har prøvet at sætte en anden skærm til og der er problemet det samme. Det er ikke skærmen der er i stykker.

det er denne pc

http://support.packardbell.com/dk/item/?sn=283101840236&g=1400
Avatar billede klauspind Nybegynder
01. december 2008 - 14:53 #5
tak det prøver jeg lige at undersøge, hvis det virker er det en super løsning
Avatar billede klauspind Nybegynder
03. december 2008 - 08:49 #6
ok