Avatar billede ichr Nybegynder
30. november 2008 - 13:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken type skærm

Jeg har en gammel compaq computer hvor skærmen er stået af. Nu vil jeg prøve om jeg kan købe en brugt skærm. Men er der ikke en af jer herinde der kan fortælle mig om det skal være en compaq skærm, eller om andre mærker også skal bruges? Og er der ellers noget jeg skal være opmærksom på når jeg køber en skærm dertil?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
30. november 2008 - 14:12 #1
Du kan bruge en hvilken som helst skærm til computeren.
Forslag:
Køb dig en god fladskærm som dækker dit behov.
Avatar billede ichr Nybegynder
30. november 2008 - 14:23 #2
Tusind tak for hjælpen, jeg var bare ikke klar over om man skulle have en compaq skærm til en compaq harddisk for at det kunne samarbejde. Men det kan jeg forstå ikke er nødvendigt :-)
Læg et svar så du kan få dine velfortjente point :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
30. november 2008 - 14:31 #3
Det var så lidt. :-)
Gå evt. ind her og find præcis det du ønsker, til den laveste pris.
http://www.edbpriser.dk/Products/Showsubcategory.asp?ID=40