Avatar billede cocolumbo Nybegynder
15. december 1999 - 00:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Drumbeat 2000

Er just begyndt at arbejde med asp og ville gerne lige høre lidt om hvilke erfaringer folk har med Macromedia's Drumbeat 2000(ASP) E-commerce edition!

Er den værd at anskaffe?
Er den nem at komme i gang med (selvom man ikke har stor erfaring med ASP)?
Avatar billede Slettet bruger
15. december 1999 - 01:11 #1
Har du bestilt prøveversion hjem fra USA?
Avatar billede Slettet bruger
15. december 1999 - 14:48 #2
Jeg har ikke selv prøvet den, men en af mine venner som er meget inde i sådan noget siger at det er et godt program.
Avatar billede jespersc Nybegynder
16. december 1999 - 13:17 #3
Man kan frit downloade en trialversion fra macromedias hjemmeside ( www.macromedia.com ) til 30 dages bryg.

VIlle det ikke være en ide at lave en kategori til dette program, det virker som noget af det bedste på markedet inden for totalløsninger til website opbygning....
Avatar billede Slettet bruger
16. december 1999 - 13:53 #4
Quick Tour med Drumbeat 2000 på CD fylder 479 MB. Selve Drumbeat 2000 med  E-commerce edition må fylde nogeet omkring 40MB, så det er noget af en Download.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 1999 - 13:54 #5
Den eneste grund til at jeg ikke har lavet en indgående test af Drumbeat 2000 er , at min PC'er ikke er kraftig nok.
Avatar billede jespersc Nybegynder
16. december 1999 - 14:05 #6
Den fylder 60 MB men jeg vil sige at den er det værd....
Er der nogle der kender nogle gode tutorials til dette program eller ligende, jeg er nemlig lige selv begyndt på ASP. Jeg tror at ligesom dreamweaver var en god indgangsvinkel til HTML osv.., så tror jeg at DB2000 vil være en god indgangsvinkel til ASP......
Er der nogle der har erfaringer med DB2000
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2000 - 12:46 #7
Det var ellers utrolig mange point jeg fik for det hva´. :)
Avatar billede fleksto Nybegynder
26. april 2000 - 09:33 #8
Tutorials ? Det skulle efter sigende være bedre at bruge tid på den dokumentation der følger med programmet frem for at købe "Dummies" - bogen. "Learning DB2000 in 21 Days" skulle vist udkommer her i April.
I øvrigt, opret Drumbeat som kategori her på siden - så kan vi i det mindste hjælpe hinanden.