Avatar billede sezam Nybegynder
28. juni 2001 - 21:32 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

ICQ som startside-nej tak!

Hvordan får jeg fjernet dén kommando som gør ICQ til min startside. Hver gang jeg har sat min startside til \"blank\" er det alligevel icq som starter op som første side, når jeg har genstartet maskinen :-(
Avatar billede codez Nybegynder
28. juni 2001 - 21:35 #1
Jeg har samme problem :(
Avatar billede double-g Juniormester
28. juni 2001 - 21:36 #2

Klik på ICQ knappen (nederste venstre hjørne) - prefrences & securty - prefrences.
Vælg connection. fjern markereingen med - launch default webbrowser. -

Avatar billede sezam Nybegynder
28. juni 2001 - 21:37 #3
- det er ikke muligt i ver. 2000b
Avatar billede pennywise Nybegynder
28. juni 2001 - 21:39 #4
du ska ind i ICQ og slå det fra under preference
-> connections og så er der et flueben du ska fjerne \"launch my default web browser when connection is detected\"
Avatar billede double-g Juniormester
28. juni 2001 - 21:39 #5

Ok, jeg har 99b.
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2001 - 21:44 #6
Når du installerer icq og fjerner alle hak, på den liste du bliver præsenteret for, så vil tilbudet ikke komme ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. juni 2001 - 21:45 #7
sezam >> Jo det er, jeg har også 2000B og har da fjernet det.
Avatar billede sezam Nybegynder
28. juni 2001 - 21:46 #8
- men det gjorde jeg skam. Og alligevel bliver man åbenbart buttfucked :-(
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2001 - 21:46 #9
Hvis du så endvider før geninstallation havde taget en backup af din icq og indlæser denne inden første start, altså du annulere i første omgang registreringen, så vil tilbudet heller ikke komme, for icq vil instille sig, som før du reesatte din maskine ;o)
Avatar billede sezam Nybegynder
28. juni 2001 - 21:50 #10
ingen af ovenstående fremgangsmåder er mulige i ver. 2000b (?)
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2001 - 21:53 #11
Jo det er den jeg har, og det virker fint her.
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2001 - 21:54 #12
Hiv den icq af igen og fjern alle madrester fra programmer, og installer så igen fra bunden af, eller så kan det ikke lade sig gøre, altså icq fra bunden af, eller må du ligeinstallere VNC på din maskine, så skal jeg får den til at virke ;o)
Avatar billede skovl Nybegynder
06. juli 2001 - 14:56 #13
se om du kan skifte til en anden start side, hvis ja. Så prøv derefter at skifte til en blank startside