Avatar billede mboi12 Nybegynder
30. november 2008 - 02:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Internet driver?

Hej. Jeg har lige skiftet mit OS til xp, hvilket har resulteret i at mit internet ikke virker. Jeg ved ikke hvorfor men jeg kunne forestille mig at jeg måske skal have installeret en driver til mit netkort.

Jeg har prøvet at lede efter sådan en xp driver, men er ikke kommet frem til noget. Derfor ville jeg høre om der var nogen herinde der kunne hjælpe mig.

Min comp er en HP pavilion m8000.... (har tjekket på HP's hjemmeside... kunne ikke finde noget)

Nu ved jeg ikke om jeg har givet tilstrækkeligt med info om min comp men i spørger bare hvis det er.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. november 2008 - 06:18 #1
30. november 2008 - 11:27 #3
... og når du endelig har fået hul igennem så til WindowsUpdate med det samme ->
http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da

samt opdatering af dit - selvfølgelig - sikkerhedsprogram(mer) !!!
30. november 2008 - 11:28 #4
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede haverslev Novice
30. november 2008 - 12:22 #5
Nu er HP pavilion m8000 en "masse" betegenelse og det er lagtfra givet at det er samme chipset, grafik, lydkort osv. i de maskiner - så du skal lige finde det korrekt model nr. på maskinen.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/prodTopCategory?product=3328508&lc=en&dlc=&cc=us
Avatar billede mboi12 Nybegynder
30. november 2008 - 13:04 #6
okay... nu var det mcgoat's ethernet driver der løste problemet, så det er jo nok ham der bør få de 200 point nu... men eftersom jeg er ny herinde ved jeg ikk lige hvordan man skal give de der point..?
Avatar billede haverslev Novice
30. november 2008 - 13:06 #7
Avatar billede mboi12 Nybegynder
30. november 2008 - 13:17 #8
mcgoat.... kan du ikke lige skrive din første kommentar som svar... så burde jeg kunne give pointene
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. november 2008 - 16:52 #9
:)