Avatar billede naucher Nybegynder
29. november 2008 - 14:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lysstyrke i Nexus A15

Jeg har for nyligt købt en Nexus A15 computer fra Zepto. Jeg har installeret xp på den, men tilsyneladende er det kun halvdelen af fn-funktionerne der fungere. På zeptos egen hjemmeside skriver de at følgende genvejstaster ikke virker:

Brightness op og ned (Fn+F4 og Fn+F5).
Webcam tænd (Fn+F6).
Touchpad aktivere/deaktivere touchpad (Fn+F7).
Strømstyring (minimum/balanceret/høj) (Fn+F8).
Skærmskifte (til eksterne skærme) (Fn+F3).

Jeg ville bare gerne høre om der ikke findes en anden metode til at skrue ned for lysstyrken i skærmen på?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
29. november 2008 - 17:08 #1
Prøv at højreklikke dit skrivebord og gå i nvidia kontrol panel,der kan du justere brightness/lysstyrke..Ligger under skrivebords instillinger.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. november 2008 - 20:22 #2
DYBT useriøst at smide en model på markedet, hvor man ikke kan bruge ALLE genvejstaster...
Avatar billede corleonedk Nybegynder
30. november 2008 - 20:48 #3
Jeps de er godt nok faldet af på den hos Zepto.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
04. december 2008 - 18:53 #4
Noget nyt her ?
Avatar billede naucher Nybegynder
04. december 2008 - 22:42 #5
Ja tak for hjælpen. Havde prøvet alt andet end at gå ind i nvidia selvom det er meget logisk :)
Avatar billede corleonedk Nybegynder
05. december 2008 - 02:04 #6
Avatar billede corleonedk Nybegynder
05. december 2008 - 02:04 #7
Svar..