Avatar billede ozzi Nybegynder
28. november 2008 - 11:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HTML lager status oversigt fra Summarum

Jeg er distributør af nogle australske arbejdsstøvler og vil gerne give mine danske forhandlere mulighed for hver dag at se hvad der på lager før de ringer deres bestillinger ind.
Jeg bruger Summa Summarum til regnskab og vil gerne trække lagertallene ud fra vare data filen, mikse dem med noget HTML og så FTP det hele op på en given side på min hjemmeside.

Datafilen er i text format, komma separeret, så det skulle være let at gå til. Outputét kan enten være en færdig HTML side eller en ny komma separeret fil som kan læses af et Perl program og vises på siden.

Kan du løse denne opgave hurtigt, må du gerne kontakte mig med en pris på opgaven.
Avatar billede supertekst Ekspert
28. november 2008 - 15:16 #1
Måske - men har ikke erfaring vedr. HTML - men kan godt behandle en csv-fil og generere en ny. Kender ikke specifikationen for indlæsningen i Perl.

Vant til at programmere i VBA.
Kan evt. kontaktes på pb(a)supertekst-it.dk
Avatar billede 4zaken Novice
03. december 2008 - 22:10 #2
Hvis dit program kan eksportere til et dokument der er let overskueligt, er det vel bare at uploade txt filen med et stylesheet så det måske bliver lidt overskueligt.
Men igen, hvis det blot står some VARE,VARE,VARE er det jo noget der først skal tælles sammen og derefter opdateres på hjemmesiden - og det virker nok ikke medmindre du selv ligger lidt arbejde i det og omskriver fra dokumentet til en hjemmeside
Avatar billede jaller Nybegynder
12. december 2008 - 16:45 #3
Hej

Har du fået løst opgaven ?
Ellers kan jeg godt løse den for dig.
Se kompetencer og kontaktoplysninger på www.jaller.dk

/Flemming
Avatar billede ozzi Nybegynder
12. oktober 2010 - 13:06 #4
LUKKER