Avatar billede fxfever Nybegynder
28. juni 2001 - 20:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

PartitionMagic - opdeling

Jeg har lige prøvet at partitionere min HD...
Der skulle oprettes en partition på 2GB på en 60 GB HD. Der var fyldt 55 GB på, som skulle flyttes, så den nye partition kom forest. Da processen startede i DOS, kørte den 18%, hvorefter den gik kold. Nu kan windows ikke se drevet, og i PartitionMagic står der \"PqRP\"....
Kan man redde de 55 GB (ret vigtig) data, som ligger på drevet...????
Avatar billede dipzy Nybegynder
28. juni 2001 - 20:58 #1
Prøv safemode og uninstall partition magic ?
Avatar billede fxfever Nybegynder
28. juni 2001 - 21:07 #2
Jeg er bare interesseret i at genskabe/redde de data som jeg har..... Det har installationen af PartitionMagic vel ikke direkte noget at gøre med!!!?
Avatar billede pennywise Nybegynder
28. juni 2001 - 21:08 #3
har selv prøvet det der er ikke rigtig noget at gøre ved.....andet end at slette drevet i fdisk...og så formatere det bagefter..!!

Pennywise - make me bad
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2001 - 21:43 #4
Har du prøvet fortrydelsen i partition magic, hvad sker der så?
Avatar billede rickypriv Nybegynder
28. juni 2001 - 21:50 #5
Ja.. du oprettede vel disse berømte bootdiske hvor man kan fortryde.. ;)
Ellers er du ret så meget på skideren.

Et helt andet foreslag jeg har, som måske kan redde det hele, er at flytte harddisken over i en anden computer, og lade den køre som Slave, og så køre Partition Magic på dén og derved redde indhold af disken.
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2001 - 21:56 #6
Når du er inde i PM er der mulighed for at vælge en fortrydelses funktion, som gør at PM skulle rette disken tilbage til før du startede PM
Avatar billede fxfever Nybegynder
29. juni 2001 - 18:15 #7
Jeg har ikke mulighed for at bruge funktionen \"fortryd\" i PartitionMagic... Den er grå...
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2001 - 19:15 #8
Shitt!!!!
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2001 - 19:17 #9
Over i en anden pc med disken, som 2 disk, og prøv så om det kan lade sig gøre at komme ind på disken med lost and found.
Avatar billede fxfever Nybegynder
26. december 2001 - 13:26 #10