Avatar billede mikkelfaber Nybegynder
27. november 2008 - 13:05 Der er 4 kommentarer

Opdatere af Norton, alt slettet efter F10 kommando

Jeg har en kollega der skulle opdatere sit Norton og kom til at trykke F10. Dette resulterede i en XP install fra Harddisken(preinstall). Alt er nu væk, dokumenter, billeder og andet privat. Hvad kan man gøre for at restore filerne. De er meget vigtige.
-MF
Avatar billede riversen Nybegynder
27. november 2008 - 13:12 #1
sluk pc'en straks, tag harddisken over i en anden pc og køre et recovery program (jeg går ud fra den er blevet formateret og ikke bare geninstalleret. Jeg har brugt freeundelete med succes men også getdataback er OK, men koster.

Husk nu at tage backup af vigtige ting!!! :)
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2008 - 19:28 #2
Avatar billede mikkelfaber Nybegynder
28. november 2008 - 08:55 #3
Tak for de to indlæg. De skal nu testes. Det kan godt være at det tager lidt tid før resultatet kommer. Transport og koordinering. Hav tålmodighed <riversen & helqec>
-MF
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. august 2011 - 16:11 #4
Mon ikke du har testet nu?
(Og er træt af at eksperten minder dig om åbne spørgsmål...)