Avatar billede ekki Nybegynder
26. november 2008 - 21:47 Der er 1 løsning

Nvidia driver får lyden til at skratte?

I et af mit tidligere spørgsmål har jeg fået noget hjælp til at finde ud af hvad der får min lyd til at skratte, nu har jeg så fundet ud af at det er min nvidia driver der gør det
jeg har geforce 8800 gts og jeg ved med sikkerhed at det er når jeg installere den driver at min lyd begynder at skratte,
og jeg har prøvet med et hav forskellige.

- er der nogen der kender løsningen evt. har prøvet dette?

På forhånd mange tak.
Avatar billede ekki Nybegynder
06. december 2008 - 15:42 #1
Fandt ud af det... til andre, der er et problem med nvidias nye drivere man ekstrakter bare installeringen sletter physx fra mappen og installere så driverne..