Avatar billede ck23 Nybegynder
26. november 2008 - 18:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3d globe i illustrator hvordan?

Hej

Jeg skal lave en 3D globe i illustrator, men jeg kan ikke få det til at virke der bliver ved med at komme sådan et hul ned i toppen af alle de figurer jeg laver!

og findes der ingen saks i cs3 udgaven? kan i hvert fald ikke finde den.
Avatar billede ck23 Nybegynder
26. november 2008 - 19:45 #1
har fundet ud af det
Avatar billede spe Nybegynder
26. november 2008 - 19:49 #2
Tegn en cirkel og slet den venstre side. Det gør du lettest ved at vælge den hvid pil og klikke på håndtaget midt på venstre halvdel og taste delete. Vælg Effect->3D->Revolve (drej) og sørg for at der står nul i offset from  left edge
Saksen ligger sammen med viskelæderet i værktøjskassen.
Avatar billede ck23 Nybegynder
26. november 2008 - 20:00 #3
Tusind tak for hjælpen havde desværre lige fundet ud af det i mens du svaret. Vil gerne give dig nogle point, men ved ikke om man kan føje dem til igen!
Avatar billede spe Nybegynder
26. november 2008 - 22:54 #4
det skal du ikke tænke på, det er ok