Avatar billede jkk1989 Nybegynder
25. november 2008 - 22:06 Der er 1 kommentar

Special Gadget eller genvej

Hejsa. Jeg bruger Windows Vista. Og jeg har et program til min Harman Kardon Surround Receiver som gør at jeg kan styre min receiver via computeren.

Som kan ses her:
Indsat link

Det jeg ønsker er så en lille windows vista sidebar gadget hvor jeg blot har Vol UP og Vol DN
- Hvis dette kan lade sig gøre..

Eller en form for software som kan minimere H/K Programmet ned hvor computerens ur er, Også jeg bare kan bruge nogle genvejs taster..

Nogle foreslag??

Mvh Jesper
Avatar billede jkk1989 Nybegynder
25. november 2008 - 22:20 #1