Avatar billede alexi Praktikant
25. november 2008 - 18:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Aldi - Medion computer

Min computer trænger snart til en udskiftning.
Og så faldt jeg over det her:
http://aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_48/OFF01.SHTML

En Medion computer fra Aldi.
For det første er specifikationer gode (jeg er ikke lige en haj til hardware)? Eller kan man få noget bedre til samme pris?
Og for andet er Medion computere generelt gode? Og hvad med Aldi?
Medion og Aldi lyder bare ikke som den højeste kvalitet i mine øre.

Tak.
Avatar billede sascha Nybegynder
25. november 2008 - 19:21 #1
Computeren er da god nok men nu er Aldi ikke en computerforretning og derfor har personalet generelt heller ikke den viden der kræves. Har selv oplevet en vens i Aldi indkøbte komputer gik i stykker, og han fik af vide at han selv måtte indlevere den til Medion
Avatar billede arne_v Ekspert
25. november 2008 - 20:38 #2
Jeg haaber, at han fortalt dem, at der er noget som hedder koebeloven - og at det er deres
ansvar at sende den til reparation.
Avatar billede off-line Nybegynder
25. november 2008 - 22:04 #3
Fouden dette spørgsmål, har du 8 andre som du ikke har lukket. Det kunne du jo
tage at gøre nu.
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2008 - 07:12 #4
Der er 3 på tilbud hvilken mener du?

Hvofor giver du ikke de point som du udlover?
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=alexi&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede alexi Praktikant
26. november 2008 - 08:29 #5
Det er vel ligemeget om det er en computerforretning eller ej? Så længe computeren er fin og at man har købeloven på sin side.

Og til jer andre, jeg forstår overhovedet ikke systemet her på siden.
Jeg var nu eller sikker på, at jeg havde lukket og givet point.
Hvordan søren gør man så?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
26. november 2008 - 13:24 #6
Avatar billede yamaha24 Nybegynder
26. november 2008 - 21:01 #7
processoren er rigtig god, ram mindre gode, grafik kort kan lige gå men ikke noget jetfly, koster ca 700 kr i løs handel. hvis du er super gamer,så kig på nettet efter noget bedre,men som hygge maskine til lidt spil og musik ,er den rigtig god.
Avatar billede alexi Praktikant
11. september 2011 - 16:40 #8
Tråden er gammel og burde jo have været lukket. Hvis I skriver et svar, kan I få jeres point.
Avatar billede Jensen DK Novice
12. september 2011 - 06:15 #9
Har du ikke fået noget indlæg som du kan bruge, så kan du selv lægge et svar og acceptere det.
Avatar billede alexi Praktikant
12. september 2011 - 17:00 #10
Ok - det var jeg ikke klar over. :)