Avatar billede master-zalle Praktikant
25. november 2008 - 14:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad er searchfilterhost.exe

Hej.

Jeg er begyndet at få en fejl hvor den siger.

searchfilterhost.exe - programfejl.

Nogen der kender til hvad det er? Virus eller bare et program man kan fjerne?

På forhånd tak
Avatar billede d0t Nybegynder
25. november 2008 - 15:03 #1
Avatar billede d0t Nybegynder
25. november 2008 - 15:05 #2
Der står:
The process SearchFilterHost.exe or Microsoft Windows Search Filter Host belongs to the software Microsoft® Windows® Operating System or  SearchFilterHost.exe by Microsoft Corporation (www.microsoft.com).

Description: SearchFilterHost.exe is located in the folder C:\Windows\System32. Known file sizes on Windows XP are 76800 bytes (42% of all occurrence), 70144 bytes, 76288 bytes, 70656 bytes.
The program has no visible window. File SearchFilterHost.exe is a trustworthy file from Microsoft. SearchFilterHost.exe is not a Windows core file. Therefore the technical security rating is 14% dangerous, however also read the users reviews.

Recommended: Identify SearchFilterHost.exe related errors

Important: Some malware camouflage themselves as SearchFilterHost.exe, particularly if they are located in c:\windows or c:\windows\system32 folder. Thus check the SearchFilterHost.exe process on your pc whether it is pest. We recommend Security Task Manager for verifying your computer's security. It is one of the Top Download Picks of 2005 of The Washington Post and PC World.

Så tjek størrelsen af SearchFilterHost.exe, og tjek den ligger omkring 76800 bytes (42% of all occurrence), 70144 bytes, 76288 bytes, 70656 bytes.