Avatar billede machawk Nybegynder
25. november 2008 - 11:30 Der er 2 kommentarer

Skift Ikon på exe fil.

Hej

Jeg sidder med lidt af et problem, jeg skal have skiftet et ikon på en .exe fil. Jeg har lavet et ikon i alle de nødvendige opløsninger og så videre.

Jeg har prøvet at bruge ResHack, men det ødelægger exefilen hver gang.

nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede falster Ekspert
25. november 2008 - 13:43 #1
Med Resource Hacker fra Angus Johnson har jeg aldrig haft problemer

http://www.angusj.com/resourcehacker/

Hvis det er den, som du mener med ResHack, tror jeg, at der er noget andet galt.
Avatar billede machawk Nybegynder
25. november 2008 - 14:00 #2
det er den jeg kalder ResHack

når jeg har replaced Icon grupe med den nye ikongruppe gemmer filen får den for det første ikke noget nye ikon, og hvis jeg prøver at køre den får jeg en fejlmelding om at siten ikke findes