Avatar billede midea Nybegynder
25. november 2008 - 09:22 Der er 6 kommentarer

Opsætning af site i Open Source CMS

Hej Eksperter

Vi  vil gerne i kontakt med en person (eller flere), der kan opsætte websites i et Open Souce CMS (efter eget valg).
Nedenstående opgave er en af mange, vi laver ca. 35 sites om året.

Der bliver leveret Photoshop-filer i layers. De skal så slices og tingene skal lægges på server (Vi bruger Dandomain's).

Lige nu, vil vi gerne bede om tilbud på følgende:

Site med 5 hovedpunkter, i alt ca. 20 underpunkter i drop-down-menu i top-bjælken. Separat forside med anderledes opstilling - resten af siderne er efter ens layout.

OBS: Sitet skal efter godkendelse laves på yderligere 2 sprog!

Der skal også laves: Tip-en-ven funktion, Sitemap, Føj til foretrukne, udskriv-funktion, maillingsliste-tilmelding og kontaktformular.

Vi håber, vi kan få et hurtigt svar.
Skriv venligst tilbage med pris, tidsestimat og hvilket CMS du ønsker at benytte.

På forhånd tak.
Avatar billede sherlock Nybegynder
25. november 2008 - 09:26 #1
Det vil jeg gerne høre nærmere om.
Det lyder overkommeligt i dotnetnuke (www.dotnetnuke.com , www.snowcovered.com).
jkp at eanet punktum dk.
Avatar billede 2h Nybegynder
25. november 2008 - 11:02 #2
Hvis i sender mig kontakt informationer på hh (a) intime-it.dk, skal jeg sende jer et tilbud.
/hh
Avatar billede n-emy Nybegynder
29. november 2008 - 22:11 #3
Send en mail med kontaktinformationer på ricki@pagers.nu så får i et tilbud =)
Avatar billede computerlab Nybegynder
30. november 2008 - 17:55 #4
Mit bud vil være 19.500,- excl. moms.
Det er ikke noget problem senere at tilføje yderligere sprog.
Det vil tage 3 uger at lave.

Yderligere oplysninger kan du få ved at kontakte mig.

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk
Avatar billede ennovation Nybegynder
03. december 2008 - 22:00 #5
I kan også kontakte mig.

kw(a)ennovation . dk

Jeg bruger Joomla - så hvis det siger jeg noget så sig endelig til. I må meget gerne sende noget materiale så jeg kan give et tilbud!

mvh
Kasper
Avatar billede computerlab Nybegynder
24. december 2008 - 16:06 #6
Er opgaven lukket?