Avatar billede micanni Nybegynder
25. november 2008 - 08:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ang. ip adr.

hej herinde

vi har fået en del ubehagelige ting på vores facebook, vedkommende kender åbenbart os. vi har vedkommendes ip.adr. kan vi af den vej finde ud af hvem det er, og hvordan gør man det.

håber i som sædvanlig kan hjælpe os.

hilsen Michael
Avatar billede snowball Novice
25. november 2008 - 10:24 #1
Det tætteste du selv kan komme på er at slå IP adressen op i RIPE - http://www.db.ripe.net/whois - og dermed få at vide hvem der ejer den IP adresser den pågældende person benytter.

I de informationer der kommer frem, er der normalt også en "abuse email" som du kan skrive til hvis den pågældende IP adresse bliver misbrugt.

Hvis du skal have flere informationer, så skal politiet ind over og kræve at udbyderen udleverer informationerne.
Avatar billede micanni Nybegynder
25. november 2008 - 12:42 #2
hej snowball

tak for din hjælp, er du ked af at sende det som svar så vi kan afregne.

fortsat go dag

hilsen mishael
Avatar billede snowball Novice
25. november 2008 - 13:22 #3
:)