Avatar billede nickwan Nybegynder
24. november 2008 - 17:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

brændte dvd'er hakker igennem hele filmen?

hej eksperter.

jeg har lige fået ny dvd brænder da min gamle ikke virkede længere.

for det første så når jeg sætter en dvd i så afspiller den dem ikke automatisk og hvis jeg så efter lidt tid skifter dvd så skriver den stadig titlen fra den tidligere dvd der sad i?

for det andet når jeg så har haft lånt film fra blockbuster og jeg har lagt dem bed på min pc jeg bruger anydvd til a decode dem og så bruger jeg CloneDVD til at lægge dem ned på min pc i den rette størelse og som iso fil men når jeg så brænder dem ned på dvd så hakker den igennemhele tilmen det er som om den pauser og så afspiller og så pauser osv igennem hele filmen ??? :/ hvad kan det dog være?

på forhånd tak :)
Avatar billede locke Nybegynder
24. november 2008 - 18:43 #1
hvad siger egenskaber for din (s)ata controller? dma eller pio mode?
Avatar billede nickwan Nybegynder
24. november 2008 - 18:50 #2
hvor kan jeg se det henne?
Avatar billede locke Nybegynder
24. november 2008 - 19:08 #3
enhedshåndtering
Avatar billede locke Nybegynder
24. november 2008 - 19:15 #4
http://www.techmind.org/dvd/index.html

er det problem, som lige dukker op i mine tanker
Avatar billede nickwan Nybegynder
24. november 2008 - 19:31 #5
nej desværre alt står på dma ?

altså hvis jeg mounter filmen på min pc og afspiller den så er der ingen problemer men lige så snart jeg brænder filmen ned så er det at den gør det? :/
Avatar billede nickwan Nybegynder
26. november 2008 - 13:26 #6
er der slet ikke nogle der har nogle ider til hvad det kan være?
Avatar billede ramkaer Nybegynder
26. november 2008 - 16:03 #7
Har du prøvet at brænde dvd-en med lidt langsommere skrivehastighed? Jeg havde engang en brænder som lavede hakker i alting, men det hjalp at sætte hastigheden ned når jeg brændte, så kom der ingen hakker... Måske den laver fejl ved hurtigste hastighed? (ligesom min gjorde) Prøv med nedsat hastighed.

Mht. at din dvd ikke opdaterer film-titel har jeg ingen idé om hvorfor.