Avatar billede dtc Nybegynder
24. november 2008 - 12:59 Der er 5 kommentarer

Mangler freelancer/deltidsansat til joomla sites!

Hej!

Det er et stykke tid siden at jeg sidst har brugt eksperten - og jeg søgte faktisk efter sharksforum...men det findes åbenbart ikke mere!

Jeg har en del websites - og får løbende nye ind - som bliver baseret på en joomla løsning - ja faktisk har jeg så mange at jeg godt kunne bruge nogen som jeg kunne sende videre til!

Så hvis du er en haj til joomla/php - så smid mig en mail...det kunne være vi kunne finde ud af noget!

/dan
Avatar billede jokkejensen Novice
24. november 2008 - 13:40 #1
.. husk at skrive din mail..
Avatar billede dtc Nybegynder
24. november 2008 - 13:53 #2
dc@colmorn.dk
Avatar billede aplosweb Nybegynder
24. november 2008 - 19:44 #3
Hej Dan,

Hvis du endnu ikke har fundet en til opgaven/jobbet, så skal du være mere end velkommen til at kontakte os på contact@aplosweb.com eller på tlf +45 36950109 mobil +45 50880502

du kan finde referencer m.m. på http://www.aplosweb.com

Med venlig hilsen
Jacob Moore
------------------------------
aplosweb
Dalsvinget 6
DK-6400 Sønderborg
Tlf.: +45 36 95 01 09
mob.: +45 50 88 05 02
E-mail.: contact@aplosweb.com
http://www.aplosweb.com
Avatar billede Himbear Nybegynder
24. november 2008 - 22:05 #4
Hej Dan,

Du må også gerne tage mig i betragtning :)
Prøv at kigge på mine referencer på www.tinocordes.dk

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Avatar billede computerlab Nybegynder
30. november 2008 - 18:11 #5
Hej Dan

Jeg er freelance leverandør til private og mindre virksomheder, til fair priser. Og arbejder meget med Joomla.

Produkter og services: CMS- og hjemmesideløsninger, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling.

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk