Avatar billede ballegaarden Nybegynder
24. november 2008 - 11:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til en send knap på bestillingsside

Jeg har et lille problem med min bestillingsside, som jeg håber nogen kan hjælpe mig med.
Siden kan ses her: http://www.ballegaarden.com/kurv.html

Når markøren er i felterne f.eks. stk. må siden ikke sendes ved at der bliver trykket på enter tasten.
For når markøren er i beskedfeltet, virker det fint med enter tasten. Der bliver siden ikke sendt, hvis der bliver trykket enter.

Der er måske noget forkert i script koden også, for det samlede beløb fremkommer hvis der bliver trykket på tap tasten, men mange vil nok taste enter.
Avatar billede ballegaarden Nybegynder
24. november 2008 - 13:11 #1
Nu har jeg arbejdet noget på sagen og er kommet videre.
Nu kan jeg bruge enter knappen uden at det bliver sendt.
Der er så bare det at der skal klikkes et sted, for at beløbet fremkommer.
Er der mon en løsning på dette?
Avatar billede alios Nybegynder
25. november 2008 - 16:33 #2
Javascript skulle kunne løse det ;)
Avatar billede ballegaarden Nybegynder
25. november 2008 - 16:46 #3
Ja ok - men det har jeg nemlig prøvet på og kan ikke få det til at virke.
Jeg har lige nu prøvet at oprette mit spørgsmål under javascripts: http://www.eksperten.dk/spm/854159

Måske du kan hjælpe mig?
Avatar billede alios Nybegynder
25. november 2008 - 17:06 #4
Jeg vil da gerne kigge på det, der burde ikke være det store i det...
Avatar billede ballegaarden Nybegynder
09. januar 2012 - 11:37 #5
.