Avatar billede puxz Nybegynder
24. november 2008 - 10:29 Der er 3 kommentarer

Random svar fra File.Exist

Hej

Jeg har lavet en service i vb.net der skal tjekke om nogle filer eksisteret på en netværkshare.

Servicen er installeret på flere forskellige maskiner (fuldstændig ens, ghostet;).. Nogle maskiner siger at filen ikke ekstistere og andre siger at den gør. Hvis jeg så genstarter maskinerne får jeg helt andre, men stadig random svar..

Den spændene kodestump er så simpel som denne:

If File.Exists(tempFirewallPath & ".ini") Then
FirewallFound = True
Bla bla

Indholdet af tempFirewallPath er ligesom følgende "\\network-share\share$\file"

Hpber der er nogen der kan hjælpe!!
På forhånd tak!
Avatar billede cjsoft Nybegynder
24. november 2008 - 21:52 #1
Hvis maskinerne er ghostet, har de så også det samme hostnavn?
Avatar billede puxz Nybegynder
24. november 2008 - 21:55 #2
Nej, alle maskiner har fået nyt sid samt ændret maskinnavn og meldt i domæne...
Avatar billede puxz Nybegynder
26. december 2008 - 20:21 #3
Lukker