Avatar billede scorpio Nybegynder
28. juni 2001 - 17:01 Der er 2 kommentarer

Sendmail og Frontpage!!!

Jeg har en linux-PC med Apache og Frontpage extensions.
Når jeg bruger e-mail fra formularer, kan jeg kun få det til at virke, hvis jeg bruger en af de e-mailadresser jeg selv hoster, altså noget@mitdomæne.com, men jeg kan ikke få sendmail til at fyre den af til for eksempel nogetandet@etandetdomæne.dk.

Hvad skal der rettes/tilføjes i sendmail.cnf
Avatar billede proguy Nybegynder
11. august 2001 - 02:02 #1
Kan du sende mails via maskinen udenom frontpage?
Avatar billede scorpio Nybegynder
12. august 2001 - 17:11 #2
Ja, jeg bruger den som mailserver, men selvfølgelig kun for de users, der er oprettet, men fra Frontpage kan jeg kun oprette formularer, der benytter mailadresser, der er understøttet af Sendmail.