Avatar billede fonzie83 Nybegynder
23. november 2008 - 20:16 Der er 8 kommentarer

Downloadet spil - winrar?

Har downloadet et spil... Men ved sgu ikk hvad jeg skal gøre for at få det pakket ud og sat sammen igen.. Har prøvet at bruge winrar, men det fik jeg sgu ikk så meget ud af! Er der nogle der kunne hjælpe?!
23. november 2008 - 20:23 #1
"...downloadet et spil..." - og så noget med RAR...
Hmmm... lyder ikke helt stuerent i dette forum ???
23. november 2008 - 20:25 #2
Avatar billede fonzie83 Nybegynder
23. november 2008 - 20:30 #3
Nu ved jeg ikke lige så meget om hvad i laver i det her "Forum" udover at svare på spørgsmål... Spørger sgu nok bare en anden næste gang!! Go jagt
Avatar billede fonzie83 Nybegynder
23. november 2008 - 20:33 #4
Af slap nu af... Jeg behøver sgu da ikke at læse jeres regelsæt af... He he. Bare rolig skal nok spørge nogle andre fremover, så i ikke bliver stødt
Avatar billede smasher1000 Nybegynder
23. november 2008 - 20:44 #5
Hej Fonzie83.
Dit spil kan være pakket på med en række forskellige formater.

Prøv 7-zip - http://www.7-zip.org/
Den klarer de fleste pakkeformater. Når du har installret, kan du højreklikke på dine pakkede filer og vælge den udpakningsmetode som referer til 7-zip.

Mvh. Smasher1000
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. november 2008 - 12:43 #6
Kunne da lige så godt være et freeware spil... Hvad er filtypen? alt efter .
Avatar billede zeacon Nybegynder
25. november 2008 - 22:45 #7
Nogle gange er det sådan at rar filer er pakket i gamle winrar programmer.
Derfor skal du åbne winrar og åbne filen gennem programmet istedet for at dobbeltklikke på filen. Håber det virker for dig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2008 - 16:12 #8
hallo????