Avatar billede leasy Nybegynder
23. november 2008 - 17:50 Der er 4 kommentarer

Ændring af Posts/Topics

Jeg benytter phpbb3 og har tilknyttet Canver-Portalen.
På Portalen kan man se nyeste "Topics", men jeg kunne godt tænke mig det var nyeste "Posts".

Er der et klogt hoved der kan dreje dén ???

siden hedder www.grillklubben.dk hvor problemet kan ses.

Vi har spurgt på diverse phpbb2 forums, men der var der desværre ikke megen hjælp at hente.

Jeg bruger phpBB3 3.0.2 m. canver portal 1.2.2

Kom frisk :)

200 point lyder måske voldsomt, men det er en SOS situation... :)
Avatar billede leasy Nybegynder
23. november 2008 - 17:58 #1
Edit:
De nyeste post skal stå hvor det store logo midt på siden nu står.
Avatar billede leasy Nybegynder
25. november 2008 - 12:21 #2
Ingen der kan hjælpe?
Avatar billede leasy Nybegynder
27. november 2008 - 08:37 #3
Jeg venter lidt med at lukke, i håbet om der måske liiige kom en forbi og kunne trylle med lidt phpBB3 kode.
Avatar billede leasy Nybegynder
01. december 2008 - 14:10 #4
er blevet opfordret til at prøve under opgaver, så jeg lukker og slukker her.