Avatar billede dille8520 Nybegynder
23. november 2008 - 14:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

skærm billede vender forkert

hey, jeg har et problem. min datter har sat ved min com og trykket på et eller andet så nu vender process linie og alt andet på siden. og selv skærm billedet vender os lodret. dvs man ser process linie fra ventre. hvordan kan jeg lige få den tilbage til normal igen? har prøvet a trække det hele ned til stanard men kan man ikke. håber i kan hjælpe. tak
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. november 2008 - 14:51 #1
Hold tasten "ALT" nede og tryke på pile-tasterne.

Det plejer at være "ALT"-tasten..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. november 2008 - 15:04 #2
Muligvis "CTRL" + "ALT" på pile-taster..
Avatar billede Martin Hansen Nybegynder
23. november 2008 - 20:54 #3
Prøv AltGr + piletasterne, det er forskellige i forhold til hvilken bærbar du her..
Avatar billede peet-49 Novice
23. november 2008 - 21:00 #4
På nogle er det Ctrl + piletasterne.