Avatar billede loffy Novice
23. november 2008 - 12:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde musen

Hej
Jeg har købt en Targus bluetooth mus men min computer kan ikke finde den, den kan finde min telefon ja selv naboens telefon, men ikke min mus, over bluetooth.
Der står i manualen at man skal presse knappen ind til der er lys i musen, den knap der sidder under bunden, det har jeg prøvet det virker ikke. Jeg er sikker på den er opladet og tændt, og der er også lys i den men som sagt computeren kan ikke finde den.. Jeg er ved at være ret frustreret for jeg har købt den i merlin så jeg kan ikke engang gå ned til dem og give den tilbage..

Er der nogen af jer der kan komme med et bud på hvordan jeg får den til at virke?
Avatar billede michaelthomsendk Nybegynder
23. november 2008 - 14:26 #1
Rytmen du skal følge er:
1. Åben BlueTooth på PC'en, gå til søg enheder.
2. Gør din mus søgbar, som du selv har beskrevet det. Dette punkt er ikke nødvendigt med mine mus, så prøv evt uden.
3. Søg enheder på PC'en.
Nu skal den komme frem.
Avatar billede loffy Novice
23. november 2008 - 16:22 #2
Det er den fremgangsmåde jeg har fulgt flere gange, men uden held, men den finder som sagt diverse mobiltelefoner i blokken i stedet for..
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2008 - 16:35 #3
HVilken model mus?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2008 - 16:38 #4
Vista eller XP?
Avatar billede michaelthomsendk Nybegynder
23. november 2008 - 17:25 #5
Hej loffy - Beklager så kan jeg ikke hjælpe.
Avatar billede loffy Novice
23. november 2008 - 17:35 #6
jeg køre på xp home og musen er en targus bluetooth laser rechargeable notebook mouse og dens modelnr er AMB03. Jeg har søgt på tagus hjemmeside for at se om de havde noget software der måske vare mere kompatibelt med den end det jeg har, men jeg kunne kun finde manualen og den hjælper mig ikke..
Avatar billede loffy Novice
14. maj 2012 - 20:54 #7
Der blev aldrig fundet en løsning.. musen gik til genbrug..