Avatar billede stefanm Nybegynder
23. november 2008 - 09:40 Der er 6 kommentarer

Kan ikke installere programmer?

Hej Eksperten.
jeg har nu i noget tid haft problemer med at installere bestemte programmer. jeg kan virkelig ikke finde ud af hvorfor jeg ikke kna installere dem. jeg kan hente dem ned, og gå i gang med instalationen, men når den kommer til "prosses måleren" den bjælke der viser hovr langt den er med instalationen. står den bare stille der sker slet ikke noget. hvad kan være problemet.
jeg bruger Windoes Wister Home Pemium. og det alle mulige ting der ikke kan installeres, så som java opdateringer, Tubehunter..
Nogen der ved hvad jeg kan gøre ved det.
På forhånd tak.
Stefan
23. november 2008 - 14:37 #1
På instalation filen/programmet - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..." ...
23. november 2008 - 14:37 #2
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede stefanm Nybegynder
23. november 2008 - 15:03 #3
Det virker ikke ?
Avatar billede pc-pro Nybegynder
25. november 2008 - 22:09 #4
Er det en Pirat kopi af WIndows Vista Home Premium.
Kan godt ske at nogle programmer ikke kan installeres vis andre styre Styresystemet
Aldså fra dem som har lagt det ud (:-
Skriv tilbage vis du mangler mere hjælp (:-
PC-PRO
Avatar billede stefanm Nybegynder
26. november 2008 - 07:35 #5
Nej det er det ikke det er det vista der fulgte med til min com da jeg købte den.
men, sådan noget som Ccleaer kunne den godt installere mens den ikke ville installere opdateringer til java eller itunes, og den vil også gerne installere spil som diablo men ikke rollercoaster 3 eks. ?